2006-01-04

Hi Tack - Say Say Say (Waiting for you) (Tocadiscos not guilty remix)

För en liten stund sedan fast ändå förra året fick vi ett mail från vår idol Billy som ville tipsa om den här smashhiten. And all alone, Ah sit home by the phone Ah, waiting for you, baby!

"Michael Jackson-stön? Check. Filterdisco? Check. Fet driv med sågtandsbas? Check. Osmakligt? Som fan, men vilket jävla drag det är. Samma hämningslösa drag som Basement Jaxx brukar stoltsera med. ALLA kanaler spelar ALLTING ungefär SAMTIDIGT."


Elhousen möter Michael Jacksons och Paul McCartneys Say Say Say! Och det blir briljant! Givetvis gjorde det här att jag började lyssna på Basement Jaxx igen, min syster spelade Good Luck istället för Absolute Christmas som hon alltid brukar göra annars på våra julmiddagar och jag ser framför mig när jag dansade samba till Billy Jean på min sista klubbkväll i San Diego blandat med vild bratsdans till What is Love på en mcklubb. Den här låten nej, släggan är också en blandning av allt det och jag önskade att jag hade fått höra den på slutet på Indierave på nyårsafton istället för alla gamla indiehits. Det hade sänt min feber upp till nya rekordnivåer men herregud vad det hade varit värt det. Billy, I love you!

1 Comments:

At 4/1/06 21:58, Blogger Andreas said...

den har ju varit ute ngra veckor,,hur missade jag den? jaja tack iallafall :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home