2005-12-22

The Tough Alliance - Now That's What I Call Indulgence

Now That's What I Call Indulgence
(Bara titeln liksom!)

Nytt av TTA! Kan ni se mig dansa dansen? Kan ni låta bli att göra det? När ett av Sveriges bästa och mest nödvändiga band gör remix på ett annat av Sveriges sådana, så blir slutresultatet inget annat än helt otroligt. Det här är däruppe i klass med Billy, bland remixarna som slår de redan strålande originalen. Jag trodde det fanns något slags gräns för hur många sådana här glädje-explosioner inombords man kunde uppleva under en tidsperiod för musik. Men inte, för det förlovade året 2005 är svensk musik så förkrossande världsledande. Det året föder svenska band bra och nyskapande låtar som barn i Kina, låtar som ständigt och kontinuerligt chockerar en med sin förträfflighet. Och med avslut, nyårspresenter som denna, pekar inget mot att 2006 inte skulle kunna bli lika fantastiskt! Tack, The Tough Alliance! Ni bevisar återigen, för alla som inte redan fattat det, att ni är väldigt söta, snälla och fina egentligen.

(Thetoughalliance.com rekommenderas, men det gick inte att direktlänka till låten, så jag laddade upp den här med. Det är inte TTA på bilden.)

5 Comments:

At 22/12/05 21:14, Anonymous Anonym said...

Magi.

Och idag är det torsdag. Jag hörde rykten om en gästbloggare idag.

 
At 22/12/05 22:18, Blogger johan said...

Haha.

Gästbloggningen får dröja lite ytterligare, jag orkar inte posta mer efter Madrid-fadäsen.

Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...

 
At 22/12/05 22:23, Anonymous Anonym said...

Jag får väl köpa det då.

 
At 22/12/05 23:04, Anonymous Anonym said...

Sjukt fint. Hur fan gör dom?

 
At 22/12/05 23:14, Blogger johan said...

De har det i fingrarna. De känner pulsen. De har skönhet i själen. Jag hittar ingen annan förklaring.

 

Skicka en kommentar

<< Home