2005-12-19

Nicolas Makelberge - South America (Mr Suitcase remix)

Vi kommer aldrig bli besvikna på herr Rimgard. Aldrig. Det här är så bra att mina ögon tåras och mitt hjärta hoppar. Ge Billy en julklapp; gå till hans blogg och berätta för honom om hur magiskt det här är! Ge någonting tillbaka. Det känns fint, vi lovar!

(Pst: på bilden står det "Billy Rimgard for president". Synd att "for president" inte syns, men jag ville inte förstöra det fina originalet. Även speedwayfans i staterna älskar såklart Billy.)

6 Comments:

At 19/12/05 16:10, Blogger Björn said...

Ja, nu tror jag också på gud. Makelberge/Rimgard är verkligen ett äktenskap gjort i himlen. Nu känns det helt lugnt att komma hem till Sverige igen.

 
At 19/12/05 16:14, Blogger Björn said...

Sjukt fin bild förresten. Jag misstänker att du gjort den i samma program som du använde till ritningen som du skickade på lägenheten där jag trodde att du hade ritat dit skräp på golvet fast det tydligen stod sovrum eller hur det nu var.

 
At 19/12/05 16:41, Blogger johan said...

Haha!

 
At 20/12/05 02:33, Blogger johan e said...

Åååh Billy! Om han bara vore vår upplyste despot!

 
At 20/12/05 11:16, Blogger johan said...

Tack Fredrik! Fint att se dig här. Ska kolla upp låten vid tillfälle. Tysk poptrance kan inte vara annat än helt rätt!

 
At 23/12/05 12:55, Anonymous Anonym said...

Ace, var spelar du skivor nu för tiden?

 

Skicka en kommentar

<< Home