2005-12-16

Alyoa - It's Been Too Long

Joakim S. är en av trions favoritkillar. Han brukar inte bara kulturblogga, utan gör även fina samlingsskivor med italo och trance och dessutom är han en mästare på att skriva listor. På Jockes lista över årets bästa sånger hittade jag den här housepoppärlan som jag missat helt tidigare. Varför har inte detta blivit en större hit? I min värld är det är en låt lika stor som, säg, Frequency med Rex The Dog.

ps. för er som vill ha mer Joakim S. kan jag avslöja att L'amour à trois snart har mycket mer att bjuda på!

3 Comments:

At 16/12/05 17:50, Blogger Björn said...

Ja, sjukt bra låt (!!!) men jag vet inte om jag vill jämföra den med Frequency. Den är ju mer rock liksom.

 
At 17/12/05 00:32, Blogger johan e said...

äh kom igen björnen! lika stor skrev jag, inte att de låter lika.

 
At 17/12/05 04:20, Blogger Björn said...

Jag är sannerligen trög. Klart som tusan att den är lika stor. Jag ska sova med stora dumstruten på mig ikväll.

 

Skicka en kommentar

<< Home