2007-02-22

Justice vs Simian - Never Be Alone (Drop the Lime No Friends Refix)




Originalet går bara inte att överträffa, det är bevisat (jämför livslängd på "Never Be Alone" och "Hey Ya" till exempel). Men "Drop the Lime No Friends Refix" kommer lätt närmast hittills. Den här går till Kalle Lassila samt hans underbara kängurustakning och till the good folks of Husarm, Sveriges kanske allra bästa dansare (som jag dessutom snodde bilden ovan av). Utan dem vore vår Ibizanatt lika fattig som en längdåkares skidning utan valla. Jag älskar att det har snöat och att det är VM igen, livet i Skåne blir så mycket mer uthärdligt klätt i briljant vinterprakt. Nu ska jag ut och åka snowracer!

(Tävlingsbidragen har förresten börjat trilla in (se "Silly Love Songs"-inlägget nedan). Deadline är på lördag klockan 12, lunchtid. Vinnaren meddelas per mail! Ses på KB.)

4 Comments:

At 22/2/07 14:42, Blogger Anja said...

Tahckar och bockhar å thet ödmiukhaste. Mer sånt fjäsk!

 
At 23/2/07 00:26, Blogger inanna said...

Originalet är världens bästa fylle-allsångs-gapskriks-musik någonsin. Den här var bra, men inte i närheten...

 
At 23/2/07 16:54, Blogger patrik said...

tjo, är det bara jag som inte är så överdrivet frälst i denna låt? original som mix...

men det var inte därför jag skrev, undrade bara varför det inte görs tuffa flyers till era kvällar? lr är det kb (i det här fallet) som ska fixa det då? började fundera på det då jag såg dyngan.se:s postning idag...

 
At 23/2/07 17:26, Blogger Björn said...

Vi brukar alltid ha flyers men inte så ofta när vi gästar andra kanske. Inför nästa fredags L'amour pour toi kommer flyers i de allra finaste pastellfärger kunna synas som vår tjusige vän Martin har hjälpt oss med.

 

Skicka en kommentar

<< Home