2007-01-30

FAP - Sjömannen

Ni har sett vad som står där till höger va? Nu på fredag är det nypremiär för L'amour pour toi på Retro. Den här gången kommer fantastiska Boat Club ta plats på scen och det kommer bli en härlig kväll! Eftersom vi tror på strenght in numbers har vi i vår förstärkt kärntrupperna med Laban, Atli och Kopia, ni vet ju hur bra det brukar bli. Själv befinner jag mig i självvald stockholmsexil och är grymt avundsjuk på alla som kommer att vara där.

Sjömannen då, vad har han med det här att göra? Inte så mycket kanske, men det är en fin låt. Jag gillar att FAP påminner oss om hur elektronikan lät innan vi upptäckte techno, balearic och allt det där...

5 Comments:

At 30/1/07 13:55, Blogger M said...

Hurra! Vi kommer! Svetten kommer att droppa från taket as usual!

 
At 30/1/07 14:00, Blogger johan said...

Hurra, ni kommer! Och Retro börjar ha öppet till tre igen till vår ära också!

 
At 30/1/07 19:16, Blogger Björn said...

Johan E: Du är ju bara en tågresa bort. Kom!

 
At 30/1/07 19:20, Blogger Björn said...

Jag älskar den här sången förresten från första gången jag hörde den alldeles nyss.

I love: Strålande att höra. Ni är enormt välkomna!

 
At 31/1/07 01:06, Anonymous Anonym said...

Grymt! Fy fan vilket bra jobb ni gör!

 

Skicka en kommentar

<< Home