2007-01-12

Lifelike & Kris Menace - Discopolis (Alan Braxe Remix)



Klockan är 02.39 och jag borde sova för längesen, men jag är alldeles för berusad efter Familjejuvelen och vet att jag borde skriva någonting om imorgon. ...Imorgon! Det är dags att göra lite reklam för oss själva igen och då det rör sig om ett nytt dansevenemang, igen, tänkte jag att inget väl kunde passa bättre än en remix på en av världens största rymdtechnohits - Discopolis! - av vår favoritAllah i Frankrike, med suffixet Braxe. Imorgon, well idag, är det återigen fredag och detta härliga rituella återseende firas främst med era bästa franska vänner i Skåne, himmelske Laban, flinkfingrade Kopia och Elektroatli. Klubben heter I Love och kyrkan där man tillber sina poptechnoben och husarmar bär namnet Jeriko. Det finns ingen hästkista, men det är g-r-a-t-i-s innan 12 och man hamnar på fiendelistan om man befinner sig i trakten men inte kommer. À bientôt!

4 Comments:

At 12/1/07 03:10, Blogger johan said...

Ja, alltså, bilden är husarmar in action. Typ,

 
At 12/1/07 18:39, Blogger Björn said...

Riktigt bra film förknippad med lika fina som intensiva minnen.

 
At 12/1/07 19:24, Anonymous Anonym said...

yay, jag finns på webben... i rörlig form dessutom!

 
At 17/1/07 01:54, Blogger Opera Bel Canto said...

Tokigt bra film, helt underbar kväll! Där var en annan som också filmade med en lite större camera. Någon som vet var man kan se det någonstans?

 

Skicka en kommentar

<< Home