2007-01-16

Tracey Horn - It's All True (Kris Menace Remix Full Vocal)

Ok, jag erkänner. För tillfället är jag ingen vidare musikspanare som är ständigt på jakt efter det nya och okända. Fildelningsprogrammen ligger outnyttjade på min hårddisk och jag rotar sällan runt på myspace eller häftigt designade mp3bloggar. I själva verket är jag en ganska nöjd passiv musikkonsument, jag återkommer ständigt till människor med med oklanderlig smak och känsla för vad som är på gång. De förser mig med det jag behöver. Idag är det alltid lika pålitliga Billy som påminner mig om Tracey Thorn, tack för det!

5 Comments:

At 16/1/07 19:35, Blogger johan said...

Jag satt och lyssnade på den här häromdan och tänkte på hur sjukt många Kris Menacemixar jag är sugen på att posta egentligen, men kände att det var nog för min del. Fint att du tog tag i det och drog till ändå!

 
At 17/1/07 17:15, Blogger Unknown said...

jag tror faktiskt att jag gillar originalet bättre, men den här satt fint den också!

 
At 17/1/07 17:27, Blogger johan e said...

hm, jag är nog lite Kris Menaceskadad jag också, har knappt ens lyssnat på orginalet!

 
At 17/1/07 18:27, Blogger johan said...

Det är helt logiskt i min värld att gå direkt på Kris Menaceremixen istället för originalet. Peppen inför Christ Menace & Allah Braxe på grodan heter duga!

 
At 19/1/07 00:25, Anonymous Anonym said...

Det är Martin Buttrich duben som gäller, alla gånger om.

 

Skicka en kommentar

<< Home