2006-11-30

Kris Menace Feat Fred Falke - Fairlight

Imorgon lyfter jag upp i himlen, ovanför molnen, för att hälsa på solen igen. Jag har alltid funnit det ett nöje, att sitta däruppe med ljuset i ögonen, om man bortser från rädslan för döden som lätt griper tag i mig vid minsta lilla orosmoment (start, landning, skakning). Ryanair och liknande är givetvis ett ofog för att förstöra det som är så gynnande för tanken 10 000 meter upp i luften, med perspektiv och så ni vet, så jag ska försöka att aldrig åka med dem igen. Istället ser jag fram emot någorlunda plats för benen, på ett plan som inte är mer än halvfullt kanske, och att stoppa de berömda vita hörlurarna i öronen för att ta in lite rymdtechno för upp- och nerstigningen. Vackert blir det!

6 Comments:

At 30/11/06 16:48, Blogger johan said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 30/11/06 17:08, Blogger johan said...

Vill den kommenterande personen fortsätta en diskussion som inte är lämpad för det här forumet, så kan du maila l'amourmailen din mailadress för att reda upp saker.

 
At 1/12/06 15:46, Blogger Laban said...

Kom till Bagatelle idag vänner så får ni höra Fairlight över ett glas med nypressad Boujoulaise (antagligen felstavat) tillsammans med mig och Mr Rooke.

 
At 2/12/06 09:02, Blogger Björn said...

Jag kom, jag såg. Drack nypressat och annat. Det var på det hela taget mycket toppen.¨Om man tar bort ett sista e i vinet så blir det rättstavat och man hittar 10 fantastiska fakta om det här http://www.intowine.com/beaujolaisnouveaufacts.html

 
At 2/12/06 15:56, Blogger Joakim Sandström said...

Jag vet ingen som reser lika mycket som du, Ace.

 
At 3/12/06 17:07, Blogger joakimR said...

jag gillar bäst start, men såklart får man inte ha igång musik då.. så det blir till att sitta på land med fairlight och drömma ihop ett litet takeoff-montage istället. bra låt! tack

 

Skicka en kommentar

<< Home