2006-03-02

Lo-Fi-Fnk - Wake Up (Ola Salo & Jens Anderson Rmx)

Härom året såg jag och Johan S Lo-Fi-Fnk spela på ett folktomt KB. De andra banden som spelade har jag redan glömt, Men Lo-Fi Fnk inspirerade mig. Det var något med den unga oskuldsfulla looken tror jag, för redan veckan efter hade jag köpt vita sneakers. Nu har Ola Salo remixat Lo-Fi-Fnks nya singel, och det låter fantastiskt. Sannolikheten för en inspirerad modevår är stor, alltså.

(Som ni kanske märkt har vi fått lägga upp alla mp3:or vi postat på sistone igen. Detta pga att zshare fick något slags flipp. Men nu går det återigen fint att ladda hem.)

2 Comments:

At 3/3/06 16:46, Blogger Björn said...

Du är skitsnygg ju! Jag kan inte bärga mig tills du kommer in i modevåren och får ett ännu mer charmant utseende än det du har idag. Jag tycker förresten att Ola Salo borde sluta med the Ark och bara göra Lo-fi-fnk remixar. Ola har alltid varit för skön för att hänga med hans jobbiga bandkamrater.

 
At 9/3/06 08:18, Anonymous Anonym said...

If you like the fnk, then check the fonkk at www.sukkersjokk.dk

 

Skicka en kommentar

<< Home