2007-10-09

Pale Fountains - Thank you

"Thank you" och jag är nästan jämngamla, har samma hjärta och ambitioner men ändå hade vi aldrig mötts tills igår. Det blev ett av de ögonblicken som ger insikt i att man aldrig sett eller hört allt. Det slog gnistor, vi fann varandra och natten slutade lyckligare än Pretty Woman. Det finns alltid outforskade världar även om det är svårt att se dem under vissa perioder så, tack min vän på det världsomspännande nätet av ettor och en del nollor. Jag lovar att jag nästan talade sanning igår när jag sa att jag aldrig tänker lyssna på någonting annat än Pale Fountains efter det här. God natt från Tegelgårdsgatan till Larsgatan, wherever you are.

3 Comments:

At 14/10/07 02:38, Blogger inanna said...

Bra låt.

 
At 16/10/07 19:34, Blogger Tatti said...

Den är perfekt, ja hela Pacific Street faktiskt.

 
At 27/10/07 09:38, Anonymous Anonym said...

Den har följt mig i 15 års tid. Grattis till upptäckten.

 

Skicka en kommentar

<< Home