2006-10-17

Kylie Minogue - Slow (Kopia SkateSlow Remix)

Vår vän Kopia har skaffat sig en sida där han lägger upp sådant underbart som annars bara skulle tyna bort i hans tidigare så hemliga skattkammare av innovativa guldljud. Enda problemet nu är att välja vilken av de båda låtarna som redan är upplagda som vi ska länka till. Jag väljer SkateSlowremixen på Kylie därför att det var så fint den där gången utanför den där svartklubben, på den där parkeringen bakom KB ni vet, då Björn och jag stod och turades om med att lyssna på Douglas mp3-spelare och funderade på om vi verkligen kunde toppa kvällen på Retro med Mr. Suitcase, Sanna Fischer och Johan Tuvesson - och nu den här nya, fantastiska låten - genom att smita in bakvägen till de tyska technodjsen på latinoklubben (naturligtvis gjorde vi det). Kopias sida och egna ord om låten här:

EenMateriaal


En alldeles fantastisk, och väldigt välkommen, elektronisk acapella-edit av Alicia Keys här:

http://www.zshare.net/audio/youdontknow-mp3.html

3 Comments:

At 20/10/06 00:12, Anonymous Anonym said...

Ah, ville lägga upp denna men ni hann före. Laban tipsade om NKOTB låten så jag slängde upp den istället. Min syrra blev glad och mailade från Italien, hon skrev att hennes dag i skolan hade blivit mycket bättre tack vare att jag la upp en låt av hennes gamla idoler.

 
At 20/10/06 11:00, Blogger johan said...

Sånt är så härligt.

 
At 30/12/06 01:03, Anonymous Anonym said...

this one works:
http://eenmateriaal.blogspot.com/2006/10/kylie-minogue-slow-kopia-skateslow.html

 

Skicka en kommentar

<< Home