2006-03-15

Le Sport - It's Not The End Of The World

Originalet.

7 Comments:

At 15/3/06 20:21, Blogger Björn said...

Oh la la! Ny bild längst upp. Den nordiska besattheten av natur har drabbat även oss. Jag är samtidigt besatt av le Sport, Billy och nya Pet Shop Boys låten och snart är det vår också. Fint.

 
At 16/3/06 16:41, Blogger Johan B said...

Lycka till i morgon grabbar, jag onskar att jag hade varit dar men omstandigheternas spel har lett mig till att inte vara det. Jag lyssnar pa P3 blandat med "The Lawlessness of the ruling class" for att fa riktig pepp pa svenskhet innan hag kommer hem i mitten av maj.

P3 Svea far mig hela tiden att tanka pa somrar, rosevin och pa karlekar som dott och forsvunnit. Det ar en vackert melankolisk radiokanal. Jag borjar uppskatta melankoli.

 
At 16/3/06 18:24, Anonymous Anonym said...

Ett lite OT-inlägg nu. Det är jättemånga lite äldre låtar som inte finns kvar på rapidshare och de andra tjänsterna. Ingenting som ni orkar styra upp?

 
At 16/3/06 22:36, Blogger johan said...

Vad betyder OT? Tyvärr så muckar alla fildelningstjänster med oss och ingen har erbjudit oss en pålitlig egen server ännu... Men säg till om det är något speciellt du vill ha så kan det nog ordnas. Det känns inte hållbart att ha uppe allt hur länge som helst heller..

 
At 17/3/06 11:40, Blogger Johan B said...

OT - off topic!

Kan inte nan av er bara ha en dator igang hela tiden och satta upp den som server. Det racker med en gammal dator med en rejal harddisk bara. Formodligen inte det enklaste men ar en billig och enkel losning.

 
At 17/3/06 13:05, Blogger johan said...

I min värld betyder OT sorgligt nog övertid. But no more!

Vi har inga gamla datorer.

 
At 17/3/06 22:42, Blogger Johan B said...

Så fort jag kommer hem till Stockholm donerar jag min gamla dator till Lamouratrois. 5 gigabyte hårddisk borde räcka till en del låtar i alla fall.

 

Skicka en kommentar

<< Home