2006-01-12

Phofo - Adeos Polder (Apogee)

La la la oahah. Det är min favorittext i många sånger, till exempel den här, och jag hoppas att det är precis så Johan sjunger när han och alla andra får höra mer av Phofos lilla fina värld. Just det här exemplet kommer från något som kallas Aqui Uzumaki Project som är musik till konst som ser ut ungefär som den på bilden. Vill du höra mycket mycket mer, och det vill man för nästan allt är finfint, är det bara att gå till den här fiffiga sidan. När jag tänker efter är nog en länk till det årets julklapp eftersom man kan ladda hem en julemix, läsa att Phofo ska komma med en hel skiva och att även skateare gillar klippochklistrapop vilket visar, igen, att vi alla är en stor och kär familj nu för tiden.

1 Comments:

At 12/1/06 11:36, Blogger Johan B said...

Det har ar ingen kommentar som hor till den har laten men jag maste verkligen beratta en sak.

Ni kommer inte gilla det. Jag vet det men jag maste bara helt enkelt. Ace har sedan lange var en supplier av god smak och fantastisk musik och dessutom en alldeles fortrafflig van och DJ-partner och hela den har sidan vander pa sedvanligt satt om mni varld sa dar en gang i veckan.

Men.

Just idag ar "Jag saknar dig" med Ulf Lundell varldens vackraste lat.

"Jag langtar inte langre efter att ha dig har men jag saknar dig"

Alla som har varit kara men kommit over det sedan lange far kalla karar av den textraden. Annars har ni inte en sjal. Och det sager jag med Andres Lokkoskt forakt for andra manniskors synvinkel.

Snart blir det soul igen.

 

Skicka en kommentar

<< Home