2006-01-12

Pascale Borele - Alicante

Åh, ibland känns det som man är för sent ute hela tiden! Visst, det är aldrig för sent med bra musik, men jag kan liksom inte släppa tanken på att man borde blogga om det senaste, nyaste, koolaste precis hela tiden. Som sagt, jag hänger inte med i svängarna. fick precis tag på gästboksprofilen Willie Tanners top 2005, en topplista fullsmockad med fantastisk musik jag knappt hört talas om förut. Man har missat alldeles för mycket under året. Jaja, desto mer att upptäcka nu istället.
Det är lite oklart varför Pascale Borel sjunger om Alicante, min franska är inte bättre att jag anar någonting om solen på stranden, och det känns ju som ett bättre alternativ än dimman i Malmö, liksom.

4 Comments:

At 12/1/06 18:31, Blogger Andreas said...

den listan låter bra.var hittar man den? bra låt förresten :-)

 
At 12/1/06 18:42, Blogger johan e said...

leta i ett mp3fildelningsnätverk nära dig!

 
At 26/1/06 12:42, Anonymous Anonym said...

tack för denna låt. gillar den verkligen, en klar favorit hos mig de senaste veckorna.

 
At 18/3/06 01:32, Anonymous Anonym said...

Hi !
If you like Pascale's world, here is her website (in french, except the page about her cover of Madonna's "into the groove")
http://mapage.noos.fr/pascaleweb

 

Skicka en kommentar

<< Home