2005-12-07

Bart Davenport - My Brother Woody

De senaste månaderna har jag nästan överkonsumerat Bart Davenport eftersom det inte finns bättre musik när man åker Toyota med solen i backspegeln längs kustvägarna vid San Diego. Det har blivit en slags tradition att lyssna på Game Preserve varje söndagsmorgon på väg till parken där jag övar med sambabandet jag råkade hamna i och som har blivit mina bästa vänner här. Hela skivan är fylld av fantastisk solskenspop och om du lyssnar på den förstår du nog varför söndagsmorgnarna är det bästa med veckan. Förresten så älskar jag When you're sad också och ja, hela resten av skivan.

(Fiffigt att jag hade den väl, Ace? Bilden är förresten från när Ace och jag åkte kustvägar ihop för någon månad sedan)

8 Comments:

At 7/12/05 09:08, Blogger johan said...

Julafton igen! Yes!

 
At 7/12/05 09:46, Blogger Björn said...

Jag vet!

 
At 7/12/05 14:33, Blogger johan e said...

Nej, rapidshare verkar inte funka så bra för tillfället. Jag la upp senaste låten med sendmefile istället, så den borde funka bra iaf.

 
At 7/12/05 15:42, Anonymous Anonym said...

länken till woody och sad verkar ju inte funka

calle

 
At 7/12/05 17:14, Blogger johan e said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 7/12/05 17:19, Blogger Björn said...

Jag kollade dem innan jag postade men säg till om de slutar funka igen så ska jag fixa det såklart. Antagligen var det nåt kort fel med rapidshare eller så.

 
At 11/12/05 12:11, Anonymous Anonym said...

är inte det här en cover på free design? de har iaf en låt vid det bnamnet va jag vet och tror bart davenport är en sån som skulle gilla soft rock

 
At 17/12/05 06:32, Blogger Björn said...

Ja det kan man fråga sig... Jag ska kolla upp det hela. Intressant kompis.

 

Skicka en kommentar

<< Home