2005-12-04

The Human League - All I ever wanted (Dave Bascome Remix)

Söndagssynt. En av mina sysselsättningar de senaste dagarna när jag försökt göra tråkiga scheman om produktionsplanering (jag känner mig som en affärsman varje dag. Otäckt) har varit att testa vad jag får för musik när jag skriver in någon av mina favoritartister på last.fm. Den här låten kom upp både när jag skrev St Etienne och Pet Shop Boys och givetvis är den bra då. Philip Oakey sjunger med en sån lite fejkhård röst som många syntband också gillar och det är coolt. Förresten så kan du bli kompis med L'amour a trois nu på last.fm men det verkar otroligt exklusivt för inte ens jag har blivit godkänd som medlem ännu.

1 Comments:

At 4/12/05 19:59, Blogger Björn said...

Yes, nu är jag med!

 

Skicka en kommentar

<< Home