2005-12-06

Discolor - Ofvandahls

"Static, yet always moving, it is the soundtrack for a waiting room where the doctor never appears". Jag är inte helt säker på vad det här från Bedrooms sida betyder men det låter fint. Kanske förstår jag det inte för att det jag ser är mig själv på väg med buss nästan ensam om natten genom en snöig stad i Sverige. Kanske Linköping, jag brukar ofta känna mig lite sorgsen och nostalgisk när jag är där. Jag tycker i alla fall att det är en väldigt vacker sång, så varsågoda alla Linköpingsbor, ett soundtrack till er och min gamla hemstad.

4 Comments:

At 6/12/05 13:22, Blogger johan said...

Den här låten har jag tänkt posta länge. Grymt!

 
At 6/12/05 21:37, Anonymous Anonym said...

Tack Björn. Efter några dygns kraftigt underdoserad sömn kan jag finna ro. Ska nu gå i nattlig dvala med denna låt på repeat.

 
At 7/12/05 01:47, Blogger Björn said...

Godnatt slim. Hoppas du sov gott. Jag skulle ocksa behova en helnatt med Discolor bland alla finals kanns det som.

 
At 11/12/05 12:12, Anonymous Anonym said...

haha ofvandahls, fint cafe i uppsala

 

Skicka en kommentar

<< Home