2008-02-10

Atlas Sound - River Card

8 Comments:

At 21/2/08 14:34, Anonymous Anonym said...

hallå

jag vill bara tacka för all bra musik som jag har upptäckt genom eran fina blogg.
Alvy Singer är numera en favorit och Kalle J som jag först hörde talas om på eran blogg är en ständig vapendragare.
Men för det hetaste just nu ska ni gå in på

www.myspace.com/shoegazingbruce

det är där det händer.

 
At 7/4/08 16:30, Anonymous Anonym said...

Hej, jag väntar på ett livstecken från den bästa av bloggar.. skriv, tipsa och sprid glädjen till oss andra!

 
At 8/4/08 13:35, Anonymous Anonym said...

Ja nu får ni ta er i kragen! xoxo

 
At 11/4/08 11:56, Anonymous Anonym said...

Vilka horor ni är som raderar kommentarer om hur illa ni sköter era affärer.

http://nobodycouldcarelessaboutyrprivatelife.blogspot.com/2008/03/det-blser-i-det-stockholmska.html

 
At 25/4/08 19:23, Anonymous Anonym said...

hej ni.. hjälp mig att hitta bra låtar, ge mig minst ett nytt inlägg

 
At 29/4/08 19:33, Blogger mj said...

Om det är så att du fortarande letar efter en bra Warwick-samling, så har jag en nu. En låt finns på min blogg.
/larsgatan

 
At 30/5/08 17:33, Blogger Olibear said...

Hey, Great blog guys!


Oliver

www.thefourohfive.com

 
At 16/6/08 23:46, Blogger Björn said...

Ha ha. Jag har inte tittat här på flera månader och därför missat att jag kallats hora för första gången i mitt liv även om det nu var riktat mot några som har en klubb i Stockholm som jag aldrig varit på, inte känner och aldrig ens träffat vad jag vet. Monsieur Anonym har nog fått något om bakfoten. Tack för de andra mer fina orden.

 

Skicka en kommentar

<< Home