2006-01-27

Misswonda - Wonderful Tangent

Glöm inte att ha roligt i helgen! Om du befinner dig i Stockholmsregionen tycker jag att du ska på Marie Laveau. Ikväll är det premiär för Smet, där du kan kolla på fantastiska The Field (passa på att ladda hem Smets mixar förresten), och i morgon spelar franska Chloé på Paradise.

Själv bor jag ju i Malmö och där kan den nyfikne spana in både en och två av era favoritbloggare på klubben Fusion Micro på Retro i morgon, där tidigare nämnda The Field förgyller lördagen. I kväll då? Jo, jag tänker stanna hemma och lyssna på Misswonda.

1 Comments:

At 28/1/06 13:16, Blogger johan said...

Jag var trött och behövde vila så jag stannade hemma och njöt av Isolée-skivan i min ensamhet.

Ni får berätta hur det blev sen, allihopa. Hur var er helg?

 

Skicka en kommentar

<< Home