2007-06-24

Kate Nash - Foundations (Metronomy Remix)

På väg hem från London kom jag på att jag lagt min nycklar hem i en värdeförvaring på mitt hotell vilket lett till en lite jobbig men samtidigt rätt underbar vecka hos vänner i Lund och på landet utanför Linköping. Innan dess, i London, hann jag upptäcka Englands nya älskling Kate Nash som det faktiskt nästan objektivt är svårt att inte förälska sig lite i, speciellt när hon tar Metronomy i handen och jagar fjärilar bland tennisspelarna i Battersea Park. Det är i alla fall vad jag, för deras skull, hoppas de gör för det var vackert i lördags.

Bloggar och datorer borde man helt låta bli om sommaren och det är definitivt extra tillåtet att vara totalt ouppdaterad (förutom när det gäller de godaste smakerna på italiensk glass hos den lätt bistra familjen på Italia i Västra Hamnen) från de första solstrålarna slår igenom molnen i april till de första höstlöven börjar fall i oktober. Ring vänner och bada i solnedgången efter jobbet, drick Sangria på stränder, få rosiga kinder och ta med dem för att möta oss och våra vänner på "I love L'amour pour toi" som har galapremiär om 2 veckor på Jeriko i Malmö och som kommer bli den finaste sommarpartyt på länge.

(Samma men i zshare för stunder då Speedyshare lägger in någon slags gräns)

1 Comments:

At 26/6/07 22:58, Blogger inanna said...

Bra låt. Tack för tipsen i förra inlägget.

 

Skicka en kommentar

<< Home