2005-11-28

Le Sport - Business Girls (by Cat 5)

Idag bjuder Sveriges kanske smartaste skivbolag Service (för så måste det väl vara när samma lilla företag gett oss både Embassy, Cat 5, Erik De Vahl och Tough Alliance. Jag gillade aldrig Franke riktigt men jag funderar ibland på att försöka tycka om dem. Jag försökte det med Mauro Scocco bara för att Billy Rimgard skrev att hans nya skiva var bra men det fungerade inte) på en rätt hård remix där Le Sport möter Cat 5. Lite mer glowsticks, lite mindre pop helt enkelt och just det, mindre text och mer dans.

2 Comments:

At 29/11/05 02:32, Blogger Björn said...

Nu är det förresten 1000 besökares jubileum. Grattis! Om någon kommer förbi San Diego lovar jag att bjuda på tårta och så kan vi ta min gamla Toyota bort till närmaste valet parking bara för att det är så lyxigt att inte parkera själv.

Alla besökare får stora kramen.

 
At 9/12/05 18:33, Anonymous Anonym said...

jens lekman också!

 

Skicka en kommentar

<< Home