2005-12-09

Flow Flux Clan - Slowmotion ears, widescreen eyes

Jag hade gett mig tusan på att jag skulle hitta en julsång som jag tyckte om idag som jag kunde skriva om men jag brukar alltid lyssna på Phil Spectors A christmas gift for you på repeat från ungefär dan, före dan, före dan, före dan, före dopparedan till ett par dagar efter dopparedan och så blir jag jättetrött på den och så ställer jag den i ett skåp och så gör jag likadant nästa år när jag börjat gilla den igen lagom till jul. Tur för mig att finfina Shaktar bestämde sig för att ha en ny svängig discohit med Flow Flux Clan på sin sida. Jag skulle nog kunna gilla bandet även om inte deras musik var bra bara för att det är Action Biker Sarah och Differnet Tomas som utgör den dynamiska duon men nu råkar de ju vara skitbra också. Bästa klanen på länge.

(Jag satte inte bara in en bild på en widescreentv eftersom det passar till låten utan också för att många nog önskar sig det i jul. Inget framkallar julstämning så som en widescreentv. )

Idag var vi med i en artikel i SVD men reportern uppfattade några grejer lite fel. Till exempel så har vi inte funnits i ett par månader utan bara lite mer än 2 veckor och det är inte bara Björn som svarar på frågor, det är såklart hela trion tillsammans. Besökarantalet är fel liksom mycket av informationen om bloggar i allmänhet men det är inte hela världen. Roligt att få vara med, tråkigt med faktafel.

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home