2006-07-04

Kalle J - J.U.

Nu är sommarlovet över! För tillfället är det där lagret i Arlöv min fasta punkt i tillvaron, förhoppningsvis kommer därav sprungen frustration bjuda på några inspirerade bloggningar emellanåt.

I våras såg jag Kalle J spela på en märklig tillställning på Mejeriet i Lund. Det var knappt någon där, och han spelade efter två jobbigt alternativa band. Inte de bästa förutsättningarna kanske, men det kändes verkligen som en befrielse när Kalle gick upp på scenen och inledde med att sjunga "Fråga inte mig, jag vet ingenting, fråga inte mig jag, vet ingenting, jag vet ingenting".

4 Comments:

At 4/7/06 10:06, Anonymous Anonym said...

Tja!

Din blogg är fin å bra på alla sätt. Alltid flott musik. Men... är inte yousndit.com framtiden? Hatar rapidshares "vänta 31 sekunder och sen klicka in 6#V".

/J

 
At 4/7/06 10:11, Blogger johan e said...

nja jag vet inte, yousendit har strulat en hel del för mig. min favorit var zshare, men de verkar ha lagt av.

 
At 4/7/06 12:24, Blogger johan e said...

En grej som slår mig nu är att jag minns låten som betydligt snabbare, vilket ärligt talat passade kalle js sångröst bättre. läge för en euro-version kanske?

 
At 4/7/06 17:35, Anonymous Anonym said...

hanna från arlöv såklart!

dessa ständiga lager, om du arbetar på ett boklager så sörjer jag dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home