2006-02-08

Unai - Oh You And I

Stockholm verkar återigen ha förärats med ett evenemang som gör oss icke-storstadsbor lätt avundsjuka. Bomben anordnar pianobar och dansklubb på Vinterträdgården, och tillställningen syns vara en omedelbar succé. Fast det säger sig väl självt egentligen, för hur kan man misslyckas när världens bäste Billy spelar skivor? I lördags gästades han dessutom av Unai! Så det är klart att man borde varit där.

Men jag antar att jag får nöja mig med det näst bästa och bjuda er, kära läsare, på just Unai.

3 Comments:

At 9/2/06 10:09, Blogger johan said...

Jag var ju inte heller där. Fast jag bor här. Damn.

 
At 10/2/06 17:03, Blogger martin said...

jag spelar på bombens dansklubb imorgon! be there or tråkig. hehu!

 
At 13/2/06 17:06, Anonymous Anonym said...

Shit, den här låten gjorde mig riktigt peppad när jag gick till tunnelbanan idag. Helt grymt bra.

 

Skicka en kommentar

<< Home