2005-11-27

Thomas Falke-High again (High on emotion)

...men vilket fantastiskt ställe det var om man vill dansa till japanska djs, bli bjuden på Tom Collins av en tant som just vunnit jackpoten, uppleva Venedig, gå på bröllop i Paris, äta dessertbuffé med utsikt över flamingos och se en lönnfet Elvisimitatör mima till Viva Las Vegas samtidigt som låtsasvulkaner får utbrott, fontäner dansar utanför Bellagio och Siegfried & Roy förhopningsvis undvikit att bli bitna av sina vita tigrar en natt till. Jag har aldrig sett så mycket plast och oäkta saker i hela mitt liv men jag kan inte låta bli att ändå vara lite hög på känslor precis som Thomas Falke.

3 Comments:

At 27/11/05 11:36, Blogger johan e said...

Fin dänga! och kolla in det här fantastiska skivomslaget!
http://www.discogs.com/image/R-467165-1117880251.jpg

 
At 27/11/05 18:51, Anonymous Anonym said...

Det var verkligen ett finfint skivomslag det. Jag har kanske aldrig sett något som fångar en låts känsla så bra.

 
At 2/12/05 18:59, Blogger Björn said...

Någon sa att det inte fungerade att ta hem den här låten men nu fungerar det för mig i alla fall. Om det inte gör det för dig kompis testa http://rapidshare.de/files/8219076/15_-_thomas_falke_-_High_again__High_on_emotion_.mp3.html

 

Skicka en kommentar

<< Home