2005-11-27

Brian Wilson - Our prayer (Freeform Reform)

Vad får man om man tar världens bästa körmakare och parar ihop honom med Kitsunékompisarna Freeform Five? Ett fint litet electrostycke naturligtvis. Nu är det ju inte säkert att de har gjort den eftersom jag inte kan hitta någon information direkt men filen hette Freeform Reform så låt oss säga att de har hittat på det hela för då kan jag tipsa om deras hemsida som är rätt spännande och deras gamla hit med det ganska fartfyllda namnet Eaaaooaaww. I alla fall kom jag precis hem från ett utdraget cocktailmaraton i Las Vegas och behövde verkligen en godnattvisa. Alla såg så ledsna ut och jag tror det beror på att det inte finns någon stad i världen där så många drömmar krossas på en natt. De jag träffade i Las Vegas hade nog behövt den här innan de somnade så att de lättare kunde få lite nya. Det hade dessutom varit så fint om den dansande jättefontänen haft musiksmak och valt den här. Godnatt.

1 Comments:

At 27/11/05 11:29, Blogger johan e said...

Visst är det Freeform Five. Discogs löser gåtan. http://www.discogs.com/release/436341

 

Skicka en kommentar

<< Home