2005-11-24

A Gentle Touch - Fascination


Lyckan som uppstod när jag upptäckte Le Sport i våras är svår att konkurrera med, men A Gentle Touch har sakta men säkert smygit sig in i mitt liv och börjar göra mer och mer väsen av sig. Det började med en Kleeskiva jag köpte på Distro i Malmö den 30 oktober. Den är idel hits, så jag rekommenderar er varmt att förse er.

A Gentle Touchs bidrag heter "Fascination" och fick mig att googla efter mer samma dag jag hörde det. Då fanns inte särskilt mycket, bara en cachad playlist med en låt av A Gentle Touch från P3pop. Snart så postade Le Sport-bloggen en låt av dem ("Memories"), och sedan skrev den alltid lika pålitlige Jochen (min förste dj-partner någonsin förresten, spring 2002) lite med. Nu drar jag mitt strå till stacken med min favoritlåt av dem hitills, ty de här Kalmarmännen får mig att bli kär igen!

5 Comments:

At 24/11/05 19:06, Blogger Le Sport said...

meh. den e bara 10, 6 kb. uploada igen! fina texter.

 
At 24/11/05 19:21, Blogger johan e said...

oj, det var märkligt, nedladdningen funkade fint för mig. Jag iaf lagt upp låten igen

 
At 25/11/05 13:57, Blogger johan said...

Fina texter skriver de verkligen. Jag undrar om det kan vara så enkelt som att ni gjorde rapidshare-nybörjarmissen som jag alltid gör, och valde save target as? Tyvärr måste man klicka på länken, sedan välja free, vänta 30 sekunder och först då få tillgång till den verkliga nedladdningslänken till låten.

Det e rätt segt med Rapidshare, men vi har ingen egen ftp. Hedrade att ni kom på besök iaf!

 
At 25/11/05 21:04, Blogger Le Sport said...

ja, gjorde den missen. tack för låten!
och för att ni också la upp FlipFlop. ska genast ladda ner nya mr. suitcase också. /fredrik

 
At 27/11/05 04:53, Blogger Björn said...

Las Vegas och kommentarer av le sport på samma helg. Det är för mycket. Jag kommer posta några champagnesprakande roulettehits inom kort.

 

Skicka en kommentar

<< Home